jueves, 1 de diciembre de 2022

Desert - No pots perdre el control - 2022


1 comentario:

  1. Cada dia penso
    que va ser un error
    Cada dia penso
    que es el que vaig fer jo
    cada porta que obro
    s'encén l'horitzó
    com un infinit
    que es el que vaig fer jo

    No pots perdre el control
    t'atreveixes a fer-ho
    No pots perdre el control
    t'atreveixes a fer-ho

    Cada dia penso
    que va ser un error
    Cada dia penso
    que es el que vaig fer jo
    es hora de dir-nos
    tota la veritat
    i si no ho intentes
    faré com si no hi ets

    Has de tenir valor
    per venir aquí al front
    has de tenir valor
    Has de tenir valor
    per venir aquí al front
    has de tenir valor

    No pots perdre el control
    t'atreveixes a fer-ho
    No pots perdre el control
    t'atreveixes a fer-ho

    ResponderEliminar